Turistiga saker.

0kommentarer

Förra måndagen ringde de från jobbet jag sökt. Typ två veckor senare än vad de sagt.
Då har man ju redan insett att tjänsten redan är tillsatt, och att jag inte är den lyckliga.
Nåväl. Får ta nya tag och försöka på något annat.
Känns trist ändå.

Har kommit hem från Fårö idag.
Finns det något turistigare än en man med ful fiskemössa på huvudet som står vid vägkanten och försöker få fast en gummiflotte på biltaket? Eller en tandemcykel med punktering på tillhörande cykelkärra?
Nja, tror inte det. =)
Älskar att vara på Fårö, det är tyst och fridfullt där på gården, och man kan gå o lunka lite, ligga i solen, göra lite som man vill. Eller ja, i mitt fall innebär det i prinicip att inte göra någonting. =P
Zeus är för rastlös för att inte ha något att göra, så han blir inlånad till vänner o bekanta som behöver hjälp med det mesta. Som t ex att flytta ett utedass, fixa ett playstation, bygga garage...
En annan tittar på o ser glad ut.
Hade egentligen velat stanna på Fårö ett tag till, men jag ska på verkstad med bilen nu vid 14.30. Ska åka strax.
Sändaren i nyckel(jäveln) är trasig, och jag kan inte låsa bilen med nyckel. Måste sätta i nyckeln i dörren, vilket är skitjobbigt. =P
Har väntat två månader på att sändaren ska komma hem...

Nåja, nu ska jag iväg strax, ska bara fixa lite här hemma först.

Annica out!

Kommentera

Publiceras ej