Ska jag till SM eller inte?

1kommentarer

Har påbörjat mitt nya uppdrag på Bouppteckningen på Skatteverket nu. Började i måndags.
GIck väl rätt bra, men scannern som jag använder verkar ha lite svårt för att fatta att han ska ta med alla sidor jag lägger in. Men men, mestadels går det bra iaf.

Funderar fortfarande på kub-SM. Vet inte om jag ska åka eller inte, men det känns som att det börjar bli hög tid att bestämma sig snart. Klarar jag pressen inför publik? Klarar jag att fixa det överhuvudtaget?
Nja... Jag får fundera lite till.

I helgen blir det äntligen Fårö, ska bli jätteskönt att komma ut.
Zeus blir väl kvar där efter helgen, men det verkar inte vara något bestämt iaf.
Ska iaf bli roligt att komma ut, ha semester över en helg sådär. =)
Blir väl mer Fårö nu så småningom, eftersom jag inte jobbar så mycket. Najs!

Jaja, nu ska vi handla.
-Annica out!

1 kommentarer

Ingela

13 Jul 2007 09:33

Alltså, det är väl självklart att du ska vara med! *trissar* Kom igen o kom igen o kom igen dåra...
Fika nån em? Jobbar två veckor till innan jag ska ha semester! Vi hörs! Kram!

Kommentera

Publiceras ej