Lokala media och TV4 minsann!

1kommentarer

Jajamensan! Var med i Gotlands Tidningar och Gotlands Allehanda igår, och idag var jag med i TV4 Nyhetsmorgon. Rätt kul faktiskt. :)
Kul att min lilla hobby/lek, whatever, får uppmärksamhet tycker jag. Sen att jag själv fick vara med i TV, var ju ascoolt! :D
Är iaf på hotellet i Södertälje nu, och tävlingen är imorrn. Är inte nervös, är alldeles för trött för det...
Var upp 04.45 imorse, blev hämtad med taxi 05.35... Skulle vara vid tv-huset 05.55. Skulle vara med en liten stund i sändning vid 06.24, för att visa vad som skulle hända senare i programmet.
08.47 var jag och Gunnar med iaf, då fick vi prata en del båda två.
Som sagt, en kul upplevelse, men det blir det imorrn också!
Swedish Open drar igång imorrn, och det ska bli jättekul!

Uppdaterar imorrn!
-Annica out!

1 kommentarer

Bosse

25 Aug 2007 06:45

Åhh vad bra du var... Synd bara att du inte fick lösa den på tv4 på tid mot gunnar, hade varit skit kul att se. Iallafall så vill jag att du skall veta att jag håller båda tummarna för dig i sm... Fast du kanske fortfarande e sur på mig så... Iallafall... *kram på dig*

Kommentera

Publiceras ej