Matchen igår.

0kommentarer

Det var en rätt spännande match igår.
Grabbarna gjorde iofs en riktigt usel försa period, men det blev bättre i andra och tredje.
Att plocka upp ett 2-5-underläge och vinna matchen med 8-7, det är bra.
Fan va glad jag blev!
Alltid kul med en vinst.
Men å andra sidan, de hade kunnat gjort mycket bättre ifrån sig. Jag hade förväntat mig bättre av de nya spelarna, med de meriter de har.

Saknar att spela innebandy ibland.
Men de la ju ner mitt lag, vilket jag kan tycka är synd..
De har tydligen skickat ut ett brev till en del i mitt lag att de skulle lägga ner damverksamheten och att man kunde få gå till Tofta.
Men det är som vanligt, jag får fan inga bra, ingenting!
Jävla folk.
Dessutom skulle jag aldrig få för mig att gå till Tofta.
Jag gillar inte Tofta. Vet inte varför, men jag gör bara inte det.

Nu ska nog jag och herr Zeus äta frukost.
Puss och hej.

Kommentera

Publiceras ej