Innebandypremiär! =D

0kommentarer

Jag ska gå på innebandypremiär ikväll.
Visby IBK ska möta Duvbo tror jag det var, hemma i Södervärnshallen.
Ska gå dit med Malin, ska bli mysigt. Saknar henne.
Sen hon slutade spela innebandy och jag flyttade ifrån Gråbo så har vi inte träffats så mycket. Det är synd..
Vi har väl varit dåliga båda två på att höra av oss, det är synd.
Hon är snäll.

Vet inte vad vi/jag ska hitta på fram tills dess, men nånting lär väl bli gjort iaf.
Ska iaf hemförbi Älva och mysa med henne.
Hon är finast i världen.

Måste köpa en ny höstjacka.
Har hittat flera liknande en skepparrock, med nå filt-aktigt materiel.
Kan man ha en sån? Är det godkänt?
Vinterjacka har jag redan två stycken, det är det här med höstjacka som är ett problem.
Inte för varm, inte för kall.
Nåväl, det löser sig nog.

Puss o hej.

Kom ihåg!
-Far inte med osanning om något du inte har hela sanningen om, eller som du inte har med att göra.
Det är lättast så.

Det var verkligen något mer jag tänkt ut att ha med på min komihåg-lista, men jag kan fanimej inte minnas vad det var.....

Kommentera

Publiceras ej