Fucking jobb.

0kommentarer

Jobbar idag.
08.00-17.15.
Ganska  fint pass faktiskt, det är aplugnt, en del bilar har absolut ingenting att göra.
Satt och kollade för roligt hur det ser ut på måndag, för jag jobbar dag då också, och då har våra kära fastlänningar bokat på fler bilar och bussar än vad vi har.
Det ska ju bli kul.
Funderar på att försöka bli av med det passet, men det lär man ju inte bli.
Helt seriöst så blir jag deprimerad av det här.
Fan.
Jag orkar inte, vill inte!!
Jag hade fan hellre varit hemma.
Just nu känner jag bara att det här inte går.
Ingen vill jobba kvar här nu, för det liknar fan allting.
Blää!

16,16 uppdatering.
Tove var precis här en snabb sväng.
Hon sa till mig att inte ge upp.
Helt ärligt, det känns som det redan är för sent för det.
Jag har fan gett upp om det här. Jag vill verkligen inte.
Glädjen att gå till jobbet finns liksom inte ens, den har inte funnits på länge heller.
Just nu känner jag bara för att åka hem, stanna där.
Vara hos Zeus går också bra, men inte mycket mer än så.
Jag vill inte verkligen vara här.
Fan.

Kommentera

Publiceras ej