Svart som sot.

0kommentarer

Jag har försökt att låta bli det här med att vara svartsjuk.
Det går inte så bra.
Har jävligt svårt att låta bli att tjura varje gång Zeus pratar med eller träffar nån tjej. Det är inte så ofta, visst..
Men ändå, ett tag kändes det som att det var för lägligt för att vara en slump, när hans bästa tjejkompis hörde av sig varje gång jag var på jobbet. Det kändes värdelöst.
Men jag vet ju att han bara tycker om mig, men lik förbannat så känns det så osäkert...
Jag fattar inte varför..
Men jag försöker iaf låta bli. Jag försöker verkligen.

Vi firade ett år i måndags. =)
Ett år är jättelång tid. Känns bra att det fortfarande är vi! =)
Jag tycker om Zeus mest!

Jag har jättemycket jag vill skriva här, men jag låter bli. Jag vet inte hur jag ska formulera mig. Vet inte om det är "korrekt" att skriva allt jag vill skriva..
Nåja.
Roomservice's on!

Kommentera

Publiceras ej