Jag och min Rubiks kub.

0kommentarer

Har för typ nån vecka sen börjat ta tid på när jag löser kuben.
Jag har faktiskt lyckats rätt bra med den.
Min bästa tid är 39,03 sekunder!
Är tokigt stolt över mig själv! =)

Har varit ledig idag. Jag och Zeus har varit och köpt en rock till honom, en riktigt fin skepparrock.
Han var mycket snygg i den.

FIck mail idag från ett av e jobb jag sökt, och som jag hoppats på.
Jag sökte de tre jobb som jag tänkte att jag verkligen hade chans på.
Förra veckan fick jag mail från ett av dem där de skrev att jobbet gått till någon annan.
Likadant med det här mailet.
Känns verkligen värdelöst att söka jobb när man inte kan få något av dem.
Vem fan vill anställa mig?

Jag är så trött på att höra att de kanske ska ta bort våra tjänster i växeln. Jag hatar att få höra det från folk som "har hört" att vi ska bort. Jag vill höra det från chefen i så fall. Inte från nån chaufför som hört det på ryktes vägar nere på taxikuren...
Är så less på det.
Blä.

Naj, nu ska jag nog åka mot affären och köpa någon mat till mig och min Zeuset.

-Over ant out!

Kommentera

Publiceras ej