Fabulous in white!

0kommentarer

Jobbar, väntar på att tiden ska gå.
Jag har jobbat natt igår och i fredags, och man är faktiskt inte riktigt människa ordentligt efter dem två nätterna. Jag hatar verkligen dem.
Just nu är jag aningens irriterad på vissa åkare här också, de krånglar för mycket. Blä för dem.

Ledig imorgon, och Zeus är faktiskt också ledig, ska bli rätt skönt.
Det enda som jag har inplanerat under dagen är att jag ska sola.
Börjar bli brun och snygg nu, så jag är ursnygg i vita kläder! =) Fantastiskt vad vacker man är!
Så ska vi nog börja kolla lite på julklappar imorrn. Ska bli roligt. Vet inte alls vad jag ska köpa till familjen bara. Zeus får inga julklappar, för han har inte varit tillräckligt snäll. =P Nej, skämt åsido, nån ska han nog få.. =)

Sing-a-long, fortfarande skitbra!

Vi vrider på kuben och den förvrider oss
-Ernö Rubik

Kommentera

Publiceras ej