Sugig kväll...

0kommentarer

Har suttit i min taxiväxel ikväll.
Eller ja, jag sitter ännu här.
Var lite rulle en timme eller så, men det var väl ingen höjdare.
Högtrycket kommer förhoppningsvis nu efter två..
Men då är det mest otrevliga folk som kräver att man ska ha en bil tillhanda till dem nu, bums, gärna för fem-tio minuter sen.

Så kvällen har jag tillbringat med melodifestival, Zeuset på msn, backgammon på nätet.
Att Carola tog hem melodifestivalkalaset gör väl inte saken bättre.
Dålig låt, men jag gillar inte henne, mest för att hon är så himla divig.

Zeus åker imorrn/sen.
Kommer sakna honom tokigt mycket...
Kommer nog att umgås mycket med Karin när han är borta.
Fast det blir väl inte så mycket, för jag ska tydligen bo hemma hos familjen ett par dagar och ta hand om sis, mamma och Uffa ska iväg till stora Sverige...
Skitvecka jag har framför mig...


Snart får jag åka hem!

Kommentera

Publiceras ej