Söndagens heliga promenad.

1kommentarer

För många är söndagen en ledig dag.
En dag då man slappar, kanske åker och hälsar på någon man aldrig träffar annars, kanske åker till en kyrkogård för att sörja någon man saknar..

I morse när jag åkte till jobbet, eftersom jag jobbar varannan helg, så mötte jag flera par som var ute och promenerade. 7,35 en söndagmorgon.
Hade jag varit vaken så dags en söndagmorgon och varit ledig, så hade jag nog varit mindre nöjd.
Visst, det är bra att gå ut och gå, men så dags?

Jag har inga problem med att gå ut och promenera.
Det är bara det där steget ut, det är det som är det svåra.
Sen att det blir kallt, det är ju en annan sak, antingen får man bita ihop och gå en bit till, eller så får man gå hem igen.
Jag är ganska frusen av mig, men jag tänker aldrig på att det blir för kallt.
Långkalsonger är en bra grej.. =P

Sitter nu på jobbet, måttligt road över att vara här, hade hellre varit hemma och kramat på Zeus.
Han ska till Fårö nu om en stund, ut till föräldrarna.
Jag vill också göra något, men fan, här sitter man, stuck at work.
Behöver pengarna dock...

På tisdag får jag nya brills! =D

-Over and out..

1 kommentarer

Bosse

06 Mar 2006 00:25

Ohh kan inte du a en bild av du i nya glasögon.... plz??? Saknar du.. *kram*

Kommentera

Publiceras ej