Pulkaaa! =D

0kommentarer

Igår var jag och min Zeus ute på Fårö. Efter att ha letat pulkor, kälkar, gått jättelänge, hur mycket snö som helst, träd överallt, så var den där.
Pulkabacken!
En föredetta skytebana, med sandbackar som man kunde åka hur man ville!
Fan va roligt vi hade!
Första fem gångerna så vurpade jag.
Jävligt tydligt att man kan vara okunnig på att åka pulka... =P
Anyway, så åkte vi båda två i pulkan ett par gånger, den var ju dubbelsitsig!
Riktiga djupdykningar gjorde vi, det såg säkert jättefånigt ut, men det var ju bara vi där, så vi gjorde om det ett par gånger.
Snön flög upp, men det gjorde ju inte Zeus nånting, eftersom jag satt i vägen och fick all snö i ansiktet...

Sen var det dags att gå, hela vägen tillbaka igen...
Det var inget vidare det heller, men när vi väl kom fram så fick vi god mat, sen var det dags att åka hemåt.

Vilken heldag!
Tur att jag har någon att vara barnslig med.. =P
Zeus är bäst!

Kommentera

Publiceras ej