Svid-Maja!

0kommentarer

Jag är en gnällspik.
Jag har det bra, jag har jobb, fin och billig lägenhet, hyfsad lön(även om den tar slut fort..), en pojkvän som jag är jättekär i, en liten billig bil..
Men det känns ibland som att jag bara kräver mer, o mer..
Zeus föreslog att vi skulle åka ner på hamnen igår, och ta en glass, vilket vi gjorde..
Satt där och myste i solen.
Men på väg hem så gnällde jag över att vi kunde ju faktiskt ha gått till Almedalen en stund, satt oss där istället..
Det kunde jag ju iofs ha sagt till honom när vi var på hamnen, men jag tänkte inte på det då..

Fan, det känns inte alls roligt, för det känns som att jag kräver så mycket av Zeus, fastän jag inte behöver...
Jag är kanske en krävande flickvän, men jag rår inte för det..
Aldrig är man nöjd... =/
jag är bara arg hela tiden.....
Förlåt för det..

Kommentera

Publiceras ej