Ursäkta, men va?

0kommentarer

Har varit på ljusbehandling idag.
Måndag, onsdag och fredag.
Idag fick jag sola 53 sekunder.
Det som tar tid är att hitta parkeringsplats och klä på och av sig kläderna.
Men men, hoppas att det gör nå nytta bara...

Var på innebandy igår.
Fick ett skott rätt på näsan.
Skulle stå i vägen för målisen, så hon inte såg bollen, men istället stod jag i vägen för bollen, som kom i alldeles för hög hastighet mot min näsa.
Helvete va ont det gjorde!

Träffade en gammal klasskompis på lasarettet.
Hon skulle hämta en tjej och köra hem henne.
Hon hade fått sitt andra barn.
Hon är lika gammal som mig, eller ett år yngre.
Helt sjukt!
Fattar inte varför folk har så bråttom med att skaffa barn?
Varför skaffa barn innan man hunnit göra allt?
Är det ett planerat barn, då är det en sak, om man har bra ekonomi, lägenhet osv.
Men ändå, det är tidigt.
Hörde idag om två stycken 21 och 22 år gamla, att de också ska ha barn, på varsitt håll.
Ska man bli stressad?
Jag tänker då inte skaffa barn. Inte nu.
Det är ju inte direkt nå bra argument att skaffa barn bara för att alla andra gör det...

Usch nej.

-Over and out.

Kommentera

Publiceras ej