Sur utav helvete.

0kommentarer

Pratade med mor min om semester i sommar.
Det har varit en kille här på jobbet idag och kollat om det här var något för honom, sen till sommaren.
Eftersom man gärna vill ha lite semester på sommaren.
Då sa jag till min mor att jag gärna vill ha bra semesterveckor för en gångs skull, för jag jobbar alltid hur mycket som yhelst under juli månad, och har semester i slutet av augusti.
Då svarar min mor, att det är bara en som får semester i juli, för hon fyller 50.
Det här är damen som är den enda som får ta semester över jul och nyår, hon får semester varje JÄVLA år, hela juli.
Ingen annan får ta semester över jul och nyår för att det ska vara rättvist för alla.
Förra året hade jag EN veckas semester.
Vecka 32, medeltidsveckan.
Men de ville att jag skulle jobba 5 dagar av de sju jag tagit ledigt, för de ville inte ge mig semester då, för att hon som är högst prioriterad på semesterlistan, hade redan fått godkänt att ha semester då.

Ytterligare en anledning till att jag hatar, hatar, HATAR mitt jobb.
Sånt här stör mig, jättemycket.

Gramse som fan.

Kommentera

Publiceras ej