Piggare..

0kommentarer

Usch.
Börjar bli trött.
Har varit vaken sen 6.30 imorse.
Då kunde jag bara inte sova mer...
Så står det på schemat att man ska jobba till 03.00.
Jo, MY ASS! Tänker jag inte.
Låg däckad större delen av dagen igår, när jag inte sov så önskade jag att jag sov...
Migrän är en dålig grej, jag avundas dem som inte har det.

Anyway, när jag vaknade imorse vad jag helt utmattad..
Åt en halv pannkaka igår, mer än så kunde jag inte äta.
I förrgår åt jag en sallad, var inte mer hungrig än så..
Så idag, jag var skithungrig när jag vaknade!


Zeus är det bästa jag vet.
Tack för att du tog hand om mig igår...
Jag är liten och ynklig när jag är sjuk..
Gjorde inte många knop inte.
Men å andra sidan har det inte gått så fort idag heller, har ju varit rätt matt i pälsen efter gårdagen, så jag har tagit det ganska lugnt.

I love you.
Bara så du vet... =)

Kommentera

Publiceras ej