Kaoset i mitt liv...

0kommentarer

Kom till jobbet klockan 06.00, för att upptäcka att allting låg nere.
Systemet på fastlandet låg nere. = Kaos.
Har haft en jäävligt stressig dag, har varit skittrött.
Gick och la mig strax efter nio igår, somnade bums.
Vaknade vid 5 igen, när jag skulle upp.
Så jag sov rätt många timmar ändå..

Har haft en skitdag.
Sur och grinig är man.
Men men, det går väl över om ett par dagar eller så.


Kan läsa i debatten på helagotland.se om mitt jobb.
Folk som far med osanning, hittar på egna svar, när ingen svarar på deras fråga, eller när de är för lata för att fråga.
Tycker inte om det.
Det är två-tre stycken chaufförer som fuskat, sen får hela bygget skit för det.
Tycker att det är orättvist.
Tycker inte att det är rätt att alla andra får skit för något ett par idioter gjort.
Det ska dem stå för. Det är dem som ska ta all den skiten.
Aja.

Jag ska till min Zeus och kramas nu.
Då kanske jag blir på bättre humör.
Fast det kanske går över, för jag ska besiktiga bilen om 45 minuter.

Puss hej.

Kommentera

Publiceras ej