Inget spännande...

0kommentarer

Längesen man skrev här..
Livet knallar på, händer väl egentligen inget speciellt..

Tove åker bort imorrn.
Ska vara borta 6 hela veckor!
Fan, det blir tråkigt utan henne på jobbet..
Men men, jag får försöka klara mig ändå..

Zeus drar till Karlskrona vecka 12.
Ska jobba där tre veckor.
Tur att han får komma hem på helgerna..
Men det verkar som att han kanske inte jobbar måndag-fredag alla tre veckor, att han kanske får åka hem torsdagen nån vecka..
Kommer sakna honom också...

Jag vill också åka iväg, göra något spännande..

Jaja.
Det blir väl min tur att göra något roligt/spännande nån gång.. *suck*

Avslutningsvis, så kan jag säga att jag är kär i Zeus..
Han är underbarast. Är glad att han finns i mitt liv, trots att jag är riktigt, riktigt morgonsur...
Trivs med Zeus. Vi tycker om varandra mycket, och det är bra. Det är fint! =D

Av någon konstig anledning har "Mors Lilla Olle" fastnat på hjärnan, så nu går jag o nynnar på den.. =P

-Over and out!

Kommentera

Publiceras ej