Mycket spännande morgon...

0kommentarer

Dagen har inte börjat bra idag.
Höll på att stänga av alarmklockan imorse, det hade inte varit särskilt snyggt om jag försovit mig..
Kom iaf till jobbet till strax innan 07,00, för att inse att en bil inte visste om sin första körning, som var 06,57 i Ljugarn. Då var han i Visby ännu... Fick iväg honom i en jävla fart, sen var det frid i cirka 20 minuter...
Då ringer en chaufför som var nästan 6 mil från stan, hade fem minuter till hämtning, och så säger hon att hon inte kan hänta. Nahaj, sa jag, varför inte?
Hör och häpna. Ena framhjulet hade lossnat. Ramlat av bilen.
Fantastiskt!
Lyckades iaf få iväg en annan bil med en gång, dock skulle han bli 20 min försenad, men men, det var det bästa man kunde åstadkomma..

Julen har iaf varit rätt bra, var inge roligt att jobba på julaftonskvällen dock..
Firade lite jul hemma hos pappa, fick presentkort av honom för 1500 på Elgiganten.
Juldagen var det julafton hemma hos familjen, fick fina saker.
Zeus presenter gillade jag. Fick en smörgåsgrill, helt fantastiskt bra var den! Blev verkligen jätteglad!
Han är bästa min Zeus. =)

Ja! Så måste jag ju såklart skriva att jag köpt en platt-tv! Den är mycket vacker att titta på! =)

Nåja, nu måste jag jobba..

Kommentera

Publiceras ej