Ledig-fredag!

0kommentarer

Helt fantastiskt! Är ledig idag. Har jobbat kväll hela veckan och idag är min enda lediga dag.
Som vanligt så jobbar Zeus när jag är ledig.
Imorgon så jobbar vi båda dag iods, det händer inte särskilt ofta.

Häromdagen fick jag iaf min dator reparerad.
Skönt att jag slipper ha nåt stöd bakom skärmen för att den ska stå upp.
Det är liksom inte syftet med en laptop. Den ska vara bärbar.
Det som är riktigt drygt är att min dator fortfarande inte är hel.
Det är prylar inuti locket som gått sönder. Så efter ett år av skickande fram och tillbaka så ska jag tydligen få en ny dator. Jag vågar inte tro på det ännu, för det känns som att de kommer beställa hem fler reservdelar och försöka laga..
Men när jag fått beställa en ny dator, då kan jag tro på det, men jag vågar inte hoppas innan.

Jag vill ha en gran i år. =/

Kommentera

Publiceras ej