Julskyltning

0kommentarer

Jag och Zeus har varit på julskyltning idag.
Var lite marknad o så, och affären hade öppet.
Var inte mycket till marknad som de annonserat om.
Hemvärnet hade ett par stånd utspritt på stora torget, men det var inte mycket att hänga i julgranen.
Jag kom iaf hem med ett par nya örhängen och Zeus köpte ett par jättefina tofflor. Luddiga tjurar med ringar i näsan. Jävligt sköna faktiskt. =)

Zeus har köpt en x-box, och jag har haft jätteroligt med den. =)
Han har emulatorer eller vad det heter, så att man kan spela gamla nintendo-spel. Fantastiskt roligt!
Har installerat det på min dator också, så nu kan jag spela Super Mario på datorn. Underbart! =)
Så hela dagen igår gick ut på det, och större delen av idag om jag ska vara ärlig.

Ska återgå till mitt fantastiska spel nu. =)

-Over and out!

Kommentera

Publiceras ej