Har du hört den förut?

0kommentarer

Måste berätta om en grabb som ringde och skulle beställa taxi.
Han ville ha en taxi till banken, om tre minuter. Han hade lätt handbagage och behövde en bil som gick fort.
Smart. Jag avskyr busringare.

Jag har fått hem min nya soffa. Den är jättefin. Tvättade klädseln igår, och ska klä på den idag.
Den är vit och fin. En 3-sits Karlanda från Ikea.
Jag gav 500 för den, det är ett riktigt kap! 4295 kostar den ny, så det var faktiskt riktigt, riktigt bra.
Fan jag är glad över den! =)
Zeus köpte sin "svågers" säng, 160 bred. Fantastiskt med en så stor säng! Själv så fick jag Zeus säng, för min gamla var jag tvungen att slänga.

Är rätt så trött i kroppen efter allt bärande, handlederna tog en del stryk, så de ömmar rätt mycket idag. Hoppas på att det ska gå över, men det gör det väl inte. Har ju ont i handlederna även när jag inte flyttat möbler..
Naj, nu ska jag gå och göra nytt kaffe, mitt gamla har blivit kallt redan..

-Över och ut.

Kommentera

Publiceras ej