Snart så!

0kommentarer

Var på Databyrån idag.
Saknar ju min dator så himla mycket...
Har varit utan den i över två veckor nu. Tråkigt utan den när man är ensam hemma och Zeus är iväg på jobbet eller nåt.
Men iallafall, var in där idag, pratade med en kille som sa att han fått mail om att det var en Acer (sån som jag har!) på väg hem från service i Tyskland.
Det är min!
Den är på gång!
Den ska landa i min närhet i början av nästa vecka, typ tisdag eller onsdag.
Skönt att få hem den.
Tråkigt att betala för bredband massa pengar, när man inte kan använda det...

Anywhooo.
Vi har varit på IKEA, jag och Zeusan.
Vi gjorde av med massor med pengar.
Men det gör inget.
Det var faktiskt nödvändigt.
Köpte en stor lagerhylla, en "rullvagn", vet inte riktigt hur man ska beskriva den riktigt, men den är fin iaf...
Så köpte jag lite växter (2 st), hyllor till köket, lampor osv.
Det är verkligen roligt att göra av med pengar.

Nu ska vi se mer på SSDL (Så ska det låta), sen blir det James Bond.
Ska jobba tidigt imorrn.
Eller ja, 08.00-17.00.
Rätt skönt att börja 8.00 tre dagar efter sig.
Det är ju röd dag på måndag..
Skönt!

-Over and out!

Kommentera

Publiceras ej