Wow!

0kommentarer

De som känner mej, vet att jag väldigt sällan är blyg, pryd, osv.

Men! Idag har jag stammat, varit blyg, velat gömma mej nästan.

 

Jag har varit smygförälskad i en kille ett tag, och idag var jag iväg och såg fotboll. Hans lag spelade.

Var dock tvungen att sticka därifrån direkt efter matchen, eftersom jag skulle jobba.. Så tänkte jag att jag kunde ringa honom senare, vilket jag gjorde. Och han blev tydligen lite "besviken" eller vad man ska säga, över att jag åkte därifrån så tidigt, eftersom vi inte hann prata något..

Men vi kom iaf överens om att han ska komma förbi och se min nya lya någon dag, så tar vi en jordgubbsvodka. :)

Ska ringa honom senare, för jag var tvungen att sluta, för det ringde (som vanligt när man försöker fixa med privatlivet på jobbet....) på 44. Djup suck utropstecken!

 

Tro mej. Det kommer finnas en bra fortsättning till det här. :P

 

-Puss hej!

Kommentera

Publiceras ej