Omänskligt.

0kommentarer

Ja, det är det fan. Att driva upp en morgontrött (morgonsur) människa 05,00. Tre dagar i rad...

Jag är ett nattdjur, jag vill sova länge på morgonen. Jag ska vara vaken till sent på natten, sova till tio, då som absolut tidigast.

 

Var ut o gick igår. Trevligt sällskap. Fick kramas lite o så. Det behöver man. En kramberoende liten skit som jag behöver göra det mycket oftare.

Var ner i Botaniska och kollade på blommor, doftade på nya rosen Wisby. Den var inte så fin som man hoppats på, får väl påpeka det till den som odlat fram den..

 

Att sitta på Strandpromenaden i Visby och dricka öl i en grupp om 20 personer när det är mulet och det ska börja regna när som helst, det känns lite fjortis sådär. Jag menar, det är en sak om man sitter och dricker öl (eller något annat, för det känns inte riktigt lika fjortis då :P) på strandpromenaden när det är soligt, då är det liksom mysigt.. men just det här med molnen och regnet. Naj, det känns inget vidare.

Men å andra sidan, så är jag inte så mycket för att sitta ute sådär på gräset o supa skallen i bitar... :/

 

Svär fortfarande över Fårö.

Kommentera

Publiceras ej