Nästan som semester! :D

0kommentarer

Jobbade mån-tis natt, så nu har jag varit ledig, onsdag-torsdag-fredag! Och ska vara ledig lördag och söndag också!

 

Utgång i onsdags, och ikväll.

Man var ju bra snygg i onsdags, hade ett fint vitt linne, som jag älskar! Satt o pratade skit med Lule-borna, sen kom en gammal kompis som man inte ser till så ofta, och så drog jag med honom till dansgolvet, stod vi där och shakade ass (:P) ett tag... Pussades o kramades lite..

 

Hoppas Karin kommer med ikväll, hade varit riktigt roligt! I miss her!

Träffade henne en kortis utanför Willys, där vi tog varsin glass och funderade över kvällen.

Hade, som sagt, varit riktigt kul om hon kom med..

 

Bosse, Micke, sis och jag ska åka o bada strax, vet inte vars vi ska än. Tess, jag o två grabbers, det blir bra det.. :P

 

Naj, vi hörs! Ska lyssna på Luleå-bor som försöker prata gotländska. "Mjuren", "dju", "naj naj". Underbart.

 

Puss hej.

Kommentera

Publiceras ej