Love is in the air.

0kommentarer

Kärleken flödar runt omkring en.

Alla hittar flörtar, pussas, kramas, går runt hela stan och håller handen.

Medan en annan sitter hemma.

 

Igår satt jag i vanlig ordning hemma ensam. Lördagkväll hemma på Södra Slottsgränd tillsammans med katten är inte så himla roligt som det låter.

Kunde ha haft betydligt roligare, varit ute o dansat t.ex.

Hade ingen att gå ut med dock, så jag och Älva satt och såg Kill Bill 2 för femtioelfte gången den här veckan.

 

Förra sommarens stora flört visade sig ju vara en riksskit. Så nu ringer han till mig för att kolla vad jag gör... Märkliga människor, dessa karlar/pojkar, vad man nu ska kalla dem för...

 

Kom på mig själv förrut. Var ute och körde bil, och så ser jag ett par grabbar som jag kör förbi, och jag vänder mej om efter en, speciell och tänker "wow!". Sen kom jag på att fan, han jobbar jag ju med.. Så pass vilse är man ju, så att man inte ens känner igen sina arbetskamrater när de går omkring i "civila" kläder...

Jag är en virrpanna. Men jag står för det.

 

I onsdags var jag ju på "Singel-kväll" på Kickis. Alla singlar fick gå omkring med en grön lapp på bröstet. Inte hjälpte väl det något, mer än att en gammal killkompis kom fram och frågade chans.. *skratt*

Man är ju för lättroad..

 

-Puss hej.

Kommentera

Publiceras ej