Jävla jobb... As always.

0kommentarer

Välkommen till min nya blogg!

Ja!

Har precis börjat jobba. Sen ledigt resten av helgen. Trodde jag ja.. Men icke. Får jobba natt imorrn också.

Såhär är det:

Jag heter Annica, är 21 år gammal och bosatt i Visby. Jag jobbar som telefonist i en taxiväxel. Jag har min mor som chef.

Jag jobbar så gott som varje helg, fastän på schemat står det att jag ska vara ledig varannan helg.

Jag är inte så förtjust i mitt arbete. Får mycket mer skäll än vad jag ska ha egentligen. Men men, smällar man får ta i mitt yrke.

När man för en gångs skull har en ledig helg, lite mysiga planer på lördagskvällen, då spricker allt när någon ringer och säger till en att han/hon inte kan jobba. För ibland känns det som om jag är den enda de kan ringa till som kan hoppa in...

To be continued. Fikapaus. Äntligen!! :D

Kommentera

Publiceras ej