Insomnia, please release me.

0kommentarer

01.15 tittade jag på klockan. Skulle ju upp vid 05.00, så jag tyckte det var dags att somna.

Gick o la mej vid 22.00, men kunde minsann inte somna för det inte...

Läste en stund, somnade efter ett tag, sen vaknade jag till vid tre, tittade på klockan en stund, för att sedan somna en stund till, och sen vakna vid 04.30. Somnade till igen, vaknade till växkarklockans skriande vid 05.00, tänkte snooza till 05.12, men det gick inte, ingen mening med det, så jag gick upp, gjorde lite frulle, och läste morgontidningen (som jag för en gångs skull har fått innan jag går till jobbet!).

 

Kom till jobbet, så nu sitter man här, och häller i sig koffein för att inte somna, och sedan vakna med en tangentbord intatuerat i pannan. Tror inte jag skulle klä i det...

 

Är inne i en svacka just nu. Känner mig ensammast i hela vida världen. Mitt söndagsnöje igår var, istället för att ta en fika med nån kompis på stan, var att åka hem till min "mama" och slösurfa lite, titta på TV (saknar att ha TV!!), "bråka" med syskonen och kela med hundarna..

 

Svackan går nog över snart.

Nu ska jag äta mellanmål, kaffe och en risifrutti Blåååbär. *mums*

 

-Puss hej.

Kommentera

Publiceras ej