I'm a machine

0kommentarer

Tydlisch så tror en del att jag är det.

Kan jobba hur mycket som helst. Varje dag, hela tiden, eftersom jag inte har någon fritid. Sanslöst.

 

Väntade besök idag, vart dock ingen som kom, blev lite besviken...

Hade annars varit hemskt trevligt. Vansinnigt trevligt besök skulle det vara.

Finfint besök, fint att titta på.

 

Saknar kusin Karin. Hon är mitt ljus i mörkret.

Hon gör mej alltid glad när jag är lite nere..

Känner mej lite i en svacka nu, känns inget vidare direkt faktiskt.. Är lite missnöjd.

 

Min flört skulle ha kommit o hälsat på mej idag, igår, i förrgår, jaa, varje dag i snart två veckor nu, men jag har inte sett till honom. Funderar på om jag gjort något. Vi funderar vidare på det.

 

Får finbesök på måndag, hela vägen från Lule.

Detta innebär att Anniica ska tillbringa hela dagen imorgon att städa lägenheten. Det är ju inget vidare, men men... Det är smällar man får ta...

Ska bo hos mej hela veckan, ska bli en intressant upplevelse, en kattallergiker hemma hos mej och katten.... Aja, han får väl skylla sig själv, han vet ju om att hon finns där.. Konstiga människa...

Veckan efter ska jag tydligen ha en annan inneboende. Min flört!

Jag vet inte, men om man flyttar till Visby innerstad, så står det tydligen "Hotell" på dörren jämt och ständigt. Det är tydligen bara jag som inte ser den...?

 

-Over ad out! Me going away..

Kommentera

Publiceras ej