Åh, den kärleken!

1kommentarer

Pirret i magen, nervositeten...

Sånt är rätt mysigt.. Det tråkiga är ju, att jag inte har någon.

Jag är ju ensam.

Kanske är lite fånigt att skriva om sånt i en blogg, men vad ska man göra då?

Såhär dags en lördag är det svårt att hitta en "jourhavande kompis" att ringa till, som inte är på fyllan, som försöker få en att tro att man är något man egentligen inte är.

Alltså, en liten människa, som hela tiden söker bekräftelse från det motsatta könet.

Jag tycker inte att jag är sån.

 

Jag letar efter Kärleken. Inte varenda kille i Sverige.

Så så är det!

1 kommentarer

Pemer

09 Jul 2005 23:26

Hej du... tycker inte det är fånigt att skriva sånt i en blogg, jag har skrivit rätt mycket av mina tankar om hur marigt det ska vara att kunna hitta någon... jag är också en sådan där ensam en, som verkligen längtar efter äkta kärlek... kram på dig!

Kommentera

Publiceras ej