Pratkvarnen Fenix..

0kommentarer

Sitter hemma hos Zeus o myser i min nya Oakley-tröja jag köpte igår..
Lyssnar på hans kattunge, Fenix, när han pratar.
Han har kommit fram till att han har en kompis, som sitter i Zeusans vitrinskåp.
(Fast på riktigt är det ju dessvärre bara hans spegelbild...)
Han sitter där o pratar med sin kompis, kurrar på nå konstigt vis, så han låter som en duva nästan...

Så gjorde jag frukost precis, o Fenix han sätter sig så fint mellan mina fötter o kurrar, o ropar på mig.
Piper, verkar vilja att man ska plocka upp honom.
Men så när man väl får upp honom i famnen så ska han ner, "det var inget intressant här uppe"...
Han är för söt.

Nej, nu ska jag strax till min egen katt o mysa med henne.
Ingen kattunge dock, men hon är världens finaste katt. =D

Kommentera

Publiceras ej