Nej, jag vill inte!

0kommentarer

Det har snöat hur mycket som helst.
Det snöar ännu, och det ligger drivor på vägarna överallt.
Blåsigt, kallt, vitt, blött, snuskigt!
Verkar inte bättre än att man får dra på sig ett par långkallingar under byxorna om man ska ut igen.
Jag ska iväg till jobbet om en timme drygt, men ja gmåste köpa nå mat också, som jag kan ha med mig.
Vill inte gå ut!
Det är kallt och eländigt.

Skitsvårt att få upp grinden till vår innegård här, och att få upp dörren till huset var inte lätt det heller, snön har lagt sig på så dumma ställen, dvs överallt.
Det skulle vara vitt på julafton, men nu är ju julen över, så nu får den ta o försvinna tycker jag.

Blä för snö, det är jättefint när det ligger på sidan av vägen, men när det ligger på vägen så är det inte så fint längre.
Jag som bara hade gympadojor på mig när jag skulle hem från Zeus lägenhet...
Det var inte direkt nån höjdare.
Ska ta på mig ett par tjocka fotbollsstrumpor och mina fina pälsstövlar när jag ska iväg sen, då kanske det inte blir riktigt lika kallt.
Inte många minusgrader ute, men det är ingen större värme precis...
Blä blä blä I tell you!

Kommentera

Publiceras ej