En tripp tillbaka till mellanstadiet....

0kommentarer

Fick en liten nostalgitripp häromdagen..
Jag och min kärlek satt och lyssnade på gamla låtar från när vi gick i låg- och mellanstadiet..
Såna där man bara älskade på discona, när man stod i ett hörn och vågade fanimig inte gå upp på dansgolvet innan nån annan gjorde det.
Sen när det var en tryckare...
Oj, då stod man ännu mer intryckt i ett hörn, samtidigt som man verkligen ville synas, väntandes, på att någon skulle komma och bjuda upp en till dans.
I många av fallen väntade man dock förgäves, inte en jävelsom ville dansa med en.
Men man hoppas går ju.. :P

Men iallafall, så satt vi där o lyssnade på de gamla låtarna, gamla mys-ballader..
Satte mig i hans knä, så kysstes vi..
Det var så fint! =)
Där, då..
Det var kärlek..
Det är det ju annars också, även när vi inte sitter o lyssnar på sånt, men just då, det kändes jättefint... =)
Nu vet jag inte om han kände likadant som jag gjorde just då, eller om det kanske bara var jag som var ovanligt "tjejig", det vet jag inte... =P
Men ändå.
Det  var fint... =)


Jag är kär!

Kommentera

Publiceras ej