Det bara ringer o ringer...

0kommentarer

Telefonen har ringt nonstop sen ett nästan.
Tar mig dock lite tid att få i mig sista slurken kaffe och skriva lite.
Kaffet var skitäckligt, det var jättekallt...
Jag åker nog på att sitta en halvtimme till, minst. Det har jag fasat för...
Men men, det är ju bara så, somebody's got to do the dirtywork, och det blev jag...
Som alltid, det känns iaf så... *suck*
Hatar den här natten.
Fast jag har väl egentligen ingen lust att jobba nyår heller, men det slipper jag! *weah*

Mobilen har inte ringt så farligt mycket.
Det är konstigt va mycket kompisar man har när man jobbar i en taxiväxel.
Folk som aldrig hör av sig annars.
Men fredag och lördag-kvällar, då ringer de.
Gillar inte det.
Har haft mobilen på ljudlöst, och det är sex stycken som ringt...
Svarar inte nån gång...
Bläää för fredag- lördagskompisar....

Klockan är strax efter halv fyra, det är kaos på stan.
Misshandel, folk som hotar taxichaufförer med trasiga glasflaskor..
Folk tror att de är de enda som bor här på ön, men icke.
De som ringer, de ska åka NU! Annars byter de bolag... *suck*
"Jag går först" gäller på Gotland. Det är bara så...

Fast nu är klockan 03.50, ska nog hem nu strax... *weah*

Kommentera

Publiceras ej