Dan före dan, före dopparedan...

1kommentarer

Idag har jag varit kreativ som fan!
Mor min hade varit stolt om hon fått veta det..
Har varit på stan mellan 10 o 16, fått tag i de absolut sista julklapparna (inte frivilligt dock, utan på uppdrag av annan person...). Har fått träffa kusin Karin hur mycket som helst.. =)
Kom hem, ugglade ett tag, slog in julklapparna jag köpt idag, plus en till som jag bara inte har slagit in, av någon outgrundlig anledning...
Så ringde Tove (mitt bästa ragg) och så träffades vi, kom hem för en stund sen, och har rengjort toan (äckligt) och spisen.
Så nu sitter jag i soffan och myser med Älva.
Nöjd med vad jag faktiskt åstadkommit idag.

Zeus är på Fårö.
Det är så jäkla långt bort.
Jag svor över Fårö i somras, för att ö-jäveln tog Karin ifrån mig, men nu, jaa, jag svär mer.
Aja, han vill ju vara därute med familjen, vilket jag förstår...
Men ändå.. Långt bort!

Helgen o nästa vecka så kommer vi jobba om varandra hela tiden.
Så vi har kommit fram till att byta julklappar på nyårsafton.
Vi kommer helt enkelt inte ha tid innan...

Nu är det bara en födelsedagspresent till pappa kvar.
Jag har en plan....

Because I miss you
And this is all I wanna say
I guess I miss you beautiful
These three words have said it all
You know I miss you
I think about you when you're gone
I guess I miss you

1 kommentarer

bo bosse anders lennart förbannade jävla häll

22 Dec 2005 20:22

Ville bara säga god jul å mysigt nytt år... Saknar du... å alla andra med för den delen ;)

Kommentera

Publiceras ej