Bitch and moan.

0kommentarer

Ja, det är en väldigt dålig dag. Jag har retat upp mig nå kopiöst på en ganska liten grej, men förhoppningsvis går det över tills imorrn. Vi får väl se hur det blir med den saken, jag försöker låta bli att vara långsint, men det är inte alltid det lättaste. Jag är verkligen skitsur, men jag räknar till tio (många, många gånger), så hoppas vi på det bästa.

Planer för helgen? Jag ska åka och bada med världens bästaste Lindsay imorrn och det ska bli jätteroligt! På kvällen blir det eventuellt öl med Jonas, men vi får se. På söndag ska jag försöka hinna ta en fika med en gammal innebandykompis som är i stan över helgen, vore hur roligt som helst! Har inte träffat henne på evigheters evighet amen, så det skulle vara trevligt.

Nu blir det mer Grey's, har missat massvis, men det har kommit andra serier och annat i livet i vägen. Jag har ju ett liv nuförtiden, märkligt va? :P

Kommentera

Publiceras ej